Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Острянин Сергій Олександрович

_MG_2447-2.png Острянин Сергій Олександрович
PhD з Економіки,
доцент кафедри економіки та економічної кібернетики
email: Ostrianyn.S.O@nmu.one 

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9012-9913
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=DyHrI4IAAAAJ&hl=en&authuser=2

Освіта:

Дніпровський національний університет ім. О. Гончара, 2018 р., спеціальність «економіка», магістр, M18 146221 від 31.12.2018 

Науковий ступінь:

Доктор філософії , спеціальність – Економіка,  диплом Н24 001432 від 07 березня 2024 р., тема дисертації: «Формування логістичної системи багатоканальної Рекламної кампанії в умовах цифровізації»; 

Підвищення кваліфікації:

1. Онлайн тренінг на тему «Цифровий освітній простір університету: як працювати ефективно». 0,27 ЄКТС (8 годин)

2. навчання у Школі ментора на базі Центру професійного розвитку, менторства та тьюторства НТУ "Дніпровська політехніка" 17 жовтня 2024 р. - 02 листопада 2024 р. 1 ЄКТС (30 годин)

Наукова діяльність

Має 26 наукових публікацій, в тому числі 10 у фахових виданнях України, 1 у міжнародних рецензованих виданнях, видано 3 монографій у співавторстві. 

Публікації у фахових та індексованих виданнях:

1.    Острянин С. О., Яковенко О. Г. Узагальнена модель керування маркетинговою діяльністю підприємства. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка». 2020. 17(45). 128-135. URL: https://journals.oa.edu.ua/Economy/article/download/2892/2656/5302 DOI: 10.25264/2311-5149-2020-17(45)-128-13(Фахове видання, категорія Б)

2.    Practical realizations of a generalized advertising cybernetic model Стаття       Three Seas Economic Journal. 2021. 2(3). 78-86. URL: http://www.baltijapublishing.lv/index.php/threeseas/article/view/1247/1287 DOI: 10.30525/2661-5150/2021-3-11

3.    Модельна оцінка рекламної кампанії в умовах інфлюенс-маркетингу   Стаття       Актуальні проблеми економіки. 2022. 12(258). 126-137. URL: https://eco-science.net/wp-content/uploads/2022/12/12.22._topic_Serhii-%D0%90.-Ostrianyn-126-137.pdf  DOI: 10.32752/1993-6788-2022-1-258-126-137  (Фахове видання, категорія Б)

4.    Генезис логістичної системи рекламної кампанії в умовах цифрової трансформації       Стаття       Актуальні проблеми економіки. 2023. 2(260). 69-80. URL: https://eco-science.net/wp-content/uploads/2023/02/2.23._topi_Serhii-%D0%90.-Ostrianyn-69-80.pdf  DOI: 10.32752/1993-6788-2023-1-260-69-80 (Фахове видання, категорія Б)

5.    Чуріканова О.Ю., Острянин С.О. Інформаційна система підтримки прийняття економічних рішень з розвитку мережі інтернет-провайдера. Економіка, фінанси, право. 2024, №6. С. 48-53. (Фахове видання, категорія Б)

6.    Приходченко О.Ю., Острянин С.О.  Розробка інформаційної системи  керування обсягом випуску продукції виробничого підприємства, з урахуванням попиту. Економіка, фінанси, право. 2024, №7. С. 42-46. (Фахове видання, категорія Б)

7.    Острянин С. О., Безугла Л. С., Бєлобородова М. В., Кулівар В. В., Економічні стратегії розвитку інклюзивного туризму для реабілітації та реінтеграції ветеранів: сучасні виклики та перспективи. Економічний вісник Дніпровської політехніки. 2024, №2. С. 184-196. (Фахове видання, категорія Б)

8.    Язіна, В., Острянин, С., & Завадська , А. (2024). АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНИХ РЕКРЕАЦІЙНИХ ПОСЛУГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Економіка та суспільство, (66). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-58 (Фахове видання, категорія Б)

Участь у міжнародних проєктах:

Участь у міжнародному освітньому проекті SUUUpoRT «Структурна підтримка українських університетів у збереженні та відбудові вищої освіти», 2024 р.

Інші публікації:

1.     Острянин С. О., Яковенко О.Г. Моделювання рекламної діяльності в умовах некерованих факторів попиту. Теорія та практика управління суб’єктами підприємництва: колективна монографія. Дніпро. 2020. 353-359. URL: http://confcontact.com/2020-kolektyvna-monographiya/kolektyvna_monographiya_2020__maket.pdf (Розділ 6, с.353-359)

2.     Острянин С.О. Реалізація узагальненої моделі управління рекламною діяльністю підприємства в умовах інформаційної економіки. Підприємництво: сучасні виклики, тренди та трансформації: колективна монографія. Дніпро. 2023. С. 11-24. URL: https://confcontact.com/2023-kolektyvna-monographiya/km_2023.pdf(Розділ 1, с.11-24);

3.     Острянин С. О. Врахування кумулятивного ефекту від реклами при оптимізації розподілу рекламного бюджету. Матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. Сучасні проблеми і перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в умовах глобалізації економіки  (Луцьк, 7 груд. 2019 р.), Луцьк, 2019, 149-152. Форма участі: заочна;

4.     Острянин С. О. Аспекти практичного застосування узагальненої маркетингової кібернетичної моделі. Матеріали XIII міжнародної науково-практичної конференції Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем (Братислава – Харків 8-9 квітня 2021 р.). ВШЕМ – ХНЕУ ім. С. Кузнеця. 2021. URL: https://mpsesm.org/book/2021/thesis05-940.html Форма участі: заочна;

5.     Острянин С. О. Узагальнена оптимізація бюджетних кампаній з утримання споживачів. Збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції з економічних та гуманітарних питань (Дніпро, 3–4 берез. 2022 р.). Дніпро. 2022. 114-117. URL: https://udhtu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/03/zbirnyk-tez-2022.pdf#page=114 Форма участі: заочна;

6.     Острянин С. О., Яковенко О. Г. Моделювання рекламних кампаній сталого розвитку. Зб. наук. пр. Міжнар. науково-практ. конф. Економіка і менеджмент 2022: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку (Дніпро, 11–12 квіт. 2022 р.). Дніпро. 2022. 43-46. URL: https://confcontact.com/2022-ekonomika-i-menedzhment/EIM_2022_tom4.pdf Форма участі: заочна

7.     Приходченко О.Ю., Острянин С.О, Інтегрована економіко-математична модель діяльності виробничого підприємства. Abstracts of XXVIII International Scientific and Practical Conference. Rome, Italy. Pp. 40-43. URL: https://eu-conf.com/en/events/development-of-science-in-the-conditions-of-deepening-european-integration-processes/

8.     Приходченко О.Ю., Острянин С.О, Економіко-математична модель оптимізації тарифної сітки інтернет-провайдера. Proceedings of the XXVIII International Scientific and Practical Conference. Valencia, Spain. 2024. Pp. 45-47
URL: https://isg-konf.com/trends-and-perspectives-of-the-development-of-science-and-education-in-globalization/

Досвід практичної роботи:

ФОП ОСТРЯНИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ. Дата реєстрації: 14.11.2018 (5 років 7 місяців). Основний: 62.02 Консультування з питань інформатизації





Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2025 Інформація про сайт